Przesyłki i zwroty - regulamin

Zamówienia są zazwyczaj wysyłane w ciągu 0-3 dni roboczych po otrzymaniu płatności i wysyłane z usługą śledzenia za pośrednictwem poczty polskiej lub kuriera. Zawsze pakujemy rzeczy bardzo starannie.. dotrą do Ciebie w doskonałej kondycji ! Wysyłamy wszystkie produkty na cały świat z usługą śledzenia przesyłki.

 

Odstąpienie od umowy

W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy należy wysłać oświadczenie na adres office@htpcables.pl w przeciągu 14 dni od wejście w posiadanie przesyłki. Produkt należy odesłać w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia.

 

Polityka Reklamacji Towarów

Nasze kable są wykonane w najwyższym standardzie, jednak jeśli Twój kabel jest z jakiegoś powodu WADLIWY i jest to spowodowane wadą fabryczną, a nie ogólnym zużyciem lub uszkodzeniem mechanicznym, HTP Cables wymieni, naprawi lub zwróci Ci pieniądze za zakup w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki. Możesz wysłać wadliwy towar do działu reklamacji HTP Cables na poniższy adres, w ciągu 14 dni od otrzymania.

 

Polityka Zwrotu Towarów

Chociaż mamy nadzieję, że będziesz bardzo zadowolony z zakupu, rozumiemy, że czasami możesz mieć wątpliwości. Możesz wysłać towar, który chcesz zwrócić, do działu zwrotów HTP Cables na poniższy adres, w ciągu 14 dni od otrzymania. Jeśli odesłany do nas towar dotrze do nas w ciągu 14 dni od otrzymania w oryginalnym stanie, zwrócimy Ci pieniądze za zakup w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki. Przedmiot musi być w nienaruszonym stanie nadającym się do ponownej sprzedaży oraz, w razie potrzeby, w oryginalnym opakowaniu, w przeciwnym razie zostanie odrzucony, a towar zostanie zwrócony klientowi na jego koszt. Nie zwracamy kosztów przesyłki !

 

HTP Cables sp. z o.o.

Orzechowa 5

80-175 Gdańsk, Pomorskie

Polska

tel: 58 380 33 33

 

Zaginione przedmioty

Jeśli Twoje zamówienie nie dotarło, poinformuj nas o tym. Możemy sprawdzić nasz system, aby upewnić się, że Twoje zamówienie zostało prawidłowo przetworzone i wysłane na właściwy adres. Następnie możemy skontaktować się z firmą kurierską, aby uzyskać dodatkowe informacje o tym, gdzie znajduje się przesyłka. Może to potrwać kilka dni, a w większości przypadków przesyłka może zostać zlokalizowana i dostarczona. Jeśli jednak nie można zlokalizować paczki, możemy zorganizować wysłanie do Ciebie zastępczej, pod warunkiem dostępności w magazynie. Jeśli produkt nie jest już dostępny w magazynie, możemy zaoferować zwrot pieniędzy, jeśli nie chcesz czekać na przybycie naszej następnej dostawy.

 

Przesyłka wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej nie może zostać zgłoszona jako zagubiona przed upływem 15 dni roboczych (3 tygodnie). W przypadku paczek wysyłanych do Europy paczka nie jest uważana za zagubioną przed upływem 20 dni roboczych (4 tygodnie) i 25 dni roboczych (5 tygodni) w przypadku paczek wysyłanych poza Europę. Terminy te są ustalane przez firmy pocztowe oraz kurierskie i oznacza to, że nie możemy wymienić ani zwrócić zamówienia, dopóki nie upłynie ten czas, a przesyłka zostanie faktycznie uznana za „zagubioną” przez firmę kurierską.

 

Van Damme

"Twoi eksperci od kabli"

Product added to compare.